• Boven de €50 gratis verzending
  • Korting tot wel 75%
  • Achteraf betalen mogelijk

Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik een product en reken ik deze af?

Stap 1: In winkelwagen

Op de product pagina selecteerd u eerst het aantal dat u zou willen bestellen - standaard staat deze op 1 maal - en vervolgens klikt u op de button "In winkelwagen".
Let op: Als een product uit meerdere maten/inhoud bestaat dient u eerst een selectie te maken van de juiste maat/inhoud.

Stap 2: Bestelling afronden

Nadat u bij een willekeurig product op de knop "in winkelwagen" heeft geklikt komt u automatisch op de pagina om de bestelling af te ronden. Indien alles in orde is en u de bestelling wenst af te rekenen Klikt u met de muis op de knop "bestelling afronden".

Stap 3: Adresgegevens invoeren / inloggen

U kunt hier afrekenen als gast of u registreren en meteen een account aanmaken. Als u al een account heeft vult u deze gevens in en klikt u op "inloggen".
Na het invoeren van de juiste adresgegevens of het gebruiken van uw reeds bestaande account en het bevestigen van de verzendmethode kunt u de betaalmethode selecteren.

Stap 4: Betaalmethode selecteren

Kies nu betaalmethode, welke uw voorkeur geniet.
Lees door hier te klikken meer over onze betaalmethoden

Stap 5: Betaling afronden

Vergeet niet uw bestelling en gegevens te controleren en klik nu op de button "Afrekenen.
Na de betaling is de bestelling bij ons bekend tenzij expliciet anders wordt vermeld. U ontvangt dan op het moment van verzenden automatisch een e-mail van ons met nadere informatie wat betreft de te verwachten afleverdatum.

Garantie en/of non-conformiteit (wettelijke garantie)?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Hoe werkt AfterPay?

Door gebruik te maken van Afterpay, hoef je de bestelde producten pas te betalen nadat deze zijn bezorgd. Afterpay voert voorafgaand aan de goedkeuring van de betaling altijd een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt het verzoek tot betaling per digitaal factuur niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de consumentenpagina van de AfterPay website.
Om een verhoging van de digitale factuur te voorkomen, dient deze binnen twee weken te worden voldaan. Het is niet mogelijk om meerdere facturen van Afterpay tegelijkertijd open te hebben staan, dit geldt ook voor facturen van andere webshops dan vendo.nl.

Kan ik per bankoverschrijving betalen?

Helaas is het bij vendo.nl niet mogelijk om je bestelling per bankoverschrijving te betalen. Dit kan helaas niet omdat wij de betalingen uitbesteden.
Wel bieden wij andere betaalmogelijkheden aan zoals AfterPay of SprayPay, deze betaalmogelijkheden brengen je respectievelijk in staat om na ontvangst van het pakket de factuur te voldoen of via gespreide betaling.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Eventuele kortingscodes kunt u ten alle tijden in uw winkelwagen invoeren, als u vervolgens op de knop 'Toepassen' klikt zal de korting direct verwerkt worden en is deze meteen zichtbaar in de winkelwagen. Er zal een groene balk getoond worden wanneer de kortingscode is toegepast.


Mijn kortingscode werkt niet, wat moet ik nu doen?

Het kan zijn dat de korting niet wordt verwerkt, dit kan komen doordat de code foutief is ingevoerd. Controleer goed of de kortingscode met hoofdletters of juist met kleine letters geschreven moet worden. Zorg ervoor dat je de kortingscode altijd precies overneemt van de advertentie of nieuwsbrief.
Al onze kortingscodes hebben een einddatum, let dus goed op tot wanneer de actie geldig is. Indien de einddatum van de actie is verstreken, kan de korting helaas niet meer worden toegepast.
Het kan zijn dat de kortingscode niet wordt verwerkt omdat u al gebruik heeft gemaakt van een andere kortingscode. U kunt er ten alle tijden echt maar 1 gebruiken.

LET OP: Het kan zijn dat er kortingscodes van vendo.nl getoond worden op externe websites. Wij kunnen geen rechten ontlenen aan codes die op externe website worden vermeld. Houd dus altijd onze eigen nieuwsbrief in de gaten voor de meest actuele aanbiedingen!

Kan ik nog verder winkelen nadat ik iets in de winkelwagen heb geplaatst?

Indien u nog verder wenst te winkelen en andere producten aan de winkelwagen wenst toe te voegen kunt u op 'Ga verder met winkelen' klikken of op een van de categorieen uit de bovenbalk. U gaat hier dan automatisch heen waarbij de inhoud van de winkelwagen gewoon blijft bestaan.

Kortingscode vergeten in te vullen?

Ben je vergeten om een kortingscode in te vullen tijdens het afrekenen, dan kunnen wij deze helaas niet meer toevoegen aan je bestelling. Het is achteraf niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen aan je bestelling of te verrekenen.

Kun je meerdere kortingscodes gebruiken per bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk. Per bestelling kun je gebruik maken van 1 kortingscode.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer de bestelling is geplaatst is het niet mogelijk om deze zelf te wijzigen of te annuleren.
Raadpleeg onze telefonische klantenservice wanneer u de order wilt annuleren of wijzigen. Dit is de snelste manier aangezien uw pakketje vaak binnen een uur wordt ingepakt en het hierna niet meer mogelijk is om de bestelling te wijzigen of te annuleren.

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of is geweigerd?

Het kan wel eens voorkomen dat een betaling mislukt of wordt geweigerd. Hieronder een overzicht met de stappen die je kan doorlopen om alsnog je bestelling te betalen.

iDeal, MasterCard, Visa, Maestro, Bancontact/Mister Cash

Heb je gekozen voor één van de bovenstaande betaalmethoden en geen betaalvestiging per mail gehad, dan is de betaling mislukt.
Je kan de betaling alsnog voldoen door in te loggen op onze webshop en dan vervolgens navigeren naar de pagina 'Mijn bestellingen'. Hier staat je geplaatste order met als het goed is de status 'Wacht op betaling'. Als je vervolgens op de link 'Bekijken' klikt, dan vindt je onderaan een knop 'betalen'. Via deze knop kan je alsnog je betaling voldoen.
Staat de status op 'Geannuleerd' dan is er iets niet goed gegaan tijdens het bestellen en raden wij aan om de bestelling opnieuw te plaatsen in de webwinkel.
Staat de status op 'Betaald' dan is de betaling gelukt mocht u geen email hebben ontvangen dan is uw email adres verkeerd ingevuld. Neem in dit geval even contact op met onze klantenservice.

AfterPay

Heb je gekozen voor de betaalmethoden AfterPay en krijg je tijdens het afrekenen de melding dat je betaling niet is goedgekeurd. Dit zal te zien zijn in de rode balk die in beeld komt.
Neem dan even contact op met de klantenservice van AfterPay. Zij kunnen inzien waardoor de betaling is geweigerd, wij kunnen dit helaas niet.

PayPal

Heb je gekozen voor PayPal als betaalmethoden en heb je geen betaalbevestiging per mail ontvangen, dan is de betaling mislukt
Je kan de betaling alsnog voldoen door in te loggen op onze webshop en dan vervolgens navigeren naar de pagina 'Mijn bestellingen'. Hier staat je geplaatste order met als het goed is de status 'Wacht op betaling'. Als je vervolgens op de link 'Bekijken' klikt, dan vindt je onderaan een knop 'betalen'. Via deze knop kan je alsnog je betaling voldoen.

Heb je geen account aangemaakt in onze webshop, neem dan even contact op met onze klantenservice

Wat zijn de verzendkosten?

Omdat onze producten ver beneden de adviesverkoopprijs liggen, kunnen wij niet anders dan verzendkosten in rekening brengen.
Binnen Nederland bedragen de verzendkosten €4,95 en naar België €5,95 per standaard pakket.

Kan ik de zending ook naar een ander adres laten versturen?

Indien u de zending naar een ander adres zou willen laten versturen, vult u eerst uw eigen gegevens in. Vervolgens kunt u onderaan de pagina de optie 'verzend naar een ander adres' selecteren.
U kunt pakketjes niet direct bij een afhaalpunt laten bezorgen, zij zullen het pakketje weigeren.